Wednesday, April 23, 2008

Beni Kendine Benzetme Benim Derdim Bana Yeter


1 comment:

xoca farzan said...

Belamısın be adam! (mısın ayrı yazılacak ama yazmadım)Olric i bekleyen tek sen değilsin. En son 2001 yılının Şubat'ında, dönemin cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer'in anayasa kitapçığını dönemin başbakanı, (bügün artık rahmetli)Bülent Ecevit'e fırlatması sonrasında milli güvenlik kurulunun kutsal mekanında görüldüğü iddia edildi. Görüldüğünde herkesin çok şaşırdığı, hatta bazı MGK üyelerinin "kıyamet mi kopacak" diye kendi kendilerine mırıldandığı iddia edildi. Fakat sonradan kıyamet değil ekonomik kriz koptuğu anlaşıldı. Olric ortamdaki şok durumuna gülümseyerek, anayasa kitapçığını öpüp başına koyduktan sonra geldiği gibi gitmiş. Bu olay sonrasında kurula kamera sistemi getirildiği de iddialar arasında. Senin beklemene gelince: bekle tabi. Ama gelmez.